5 Mart 2009 Perşembe

Pie Chart (Pasta Grafik)

Her ne kadar programcılık eğitimi almış olsanızda uygulamaya geldiğinde olaylar biraz zorlaşıyor gibi.
Programlamaya balıklama daldım sayılır.
Şirketimizin ücretsiz olarak sunmuş olduğu tazminat hesaplama modulüne ilaveten bir pasta grafik koyaklım dedik. Dedik ama nasıl olacak o iş diye de düşünmeden edemedim tabi.

neyse sonuç olarak şuan da uygulamamızda bir adet pasta grafik var.

adres : Hesap Modülü

bunu yaparken önce bir html sayfasında deneme yaptım. Html'de bu grafik nasıl ortaya çıkar diye.

Tabi bunu oluşturmak için de yabancı bir sitede oluşturulmuş bir kaynaktan yardım aldım.

site: http://www.lutanho.net/diagram/ sol taraftaki pie Chart ı seciyoruz.


bu örnekten yararlanarak benim oluşturduğum html dosyası ise şöyle :



devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder